Ukoliko do sada niste čuli za Vulkan grafički standard, onda je vreme da počnete da obraćate pažnju. Naime, Google je upravo kreirao namenski tim koji treba da počne njegovo raspoređivanje na Android. Vulkan je bolji od trenutnih grafičkih API-ja u smislu da pruža direktan pristup GPU-u, omogućavajući tako developerima fino podešavanje resursa igara ili drugih aplikacija.
Vulkan bi mogao da bude taj koji će promeniti stvari u razvoju grafički intenzivnog softvera, jer bi to omogućilo da se izvuče više performansi iz čipsetova. Valve je takođe podržao Vulkan u svom Steam OS operativnom sistemu, a sve je razvijeno od strane third-party razvojnog tima LunarG.
Tim LunarG se sada razdvaja, a njegovo odeljenje sa mobilnim softverom odlazi u Google kako bi radili na inkorporisanju Vulkana u Android. Trenutni čipseti visoke klase, pa čak i oni srednje klase, imaju sposobnosti da podrže Vulkan, iako je malo verovatno da će Google biti spreman sa neophodnim API-em pre nego što Android 7.0 N edition stigne sledeće godine.
Izvor: Phonearena, benchmark.rs